dimarts, 6 de novembre del 2012

Campanya espanyolista d'impacte

L'empresari Mariano Ganduxer lidera la plataforma Fem Pinya que "fa preguntes sobre les conseqüències de la independència" 

 

 06.11.2012 - 19:11 - Països Catalans

Amb el lema “Pensa-t’ho! ¡Piénsalo!”, la plataforma Fem Pinya ha encetat aquest dilluns una campanya "d'impacte" que busca "reflexionar serenament" sobre el procés independentista obert a Catalunya. "Cal fer preguntes, la voluntat és fer preguntes sobre el procés català".
 La campanya, seguint el tempo dels manifestos publicats aquesta setmana, ha començat amb diversos anuncis i una fotografia que reprodueix una hipotètica frontera entre Catalunya i Espanya custodiada per un agent dels Mossos d’Esquadra a una banda i un de la Guàrdia Civil a l’altra. Les tanques estan situades a Mollet, Terrassa, Sant Boi, Badalona, Santa Coloma de Gramenet i a l’entrada a Barcelona per la C-58 entre d’altres punts estratègics de Barcelona i l’àrea metropolitana busquen "projectar les conseqüències de la independència si aquesta va de debò".
Entre el nucli fundador de Fem Pinya s'hi troba el president del Grup Bonanova, Mariano Ganduxer, el catedràtic de la UAB, Joaquin Molins López Rodó - un dels opositors a demanar el català als professors universitaris- i Joan López Alegre, exdiputat al Parlament i exregidor del PP a Mataró.