dijous, 18 d’octubre del 2012

Telepizza demana als catalans que no comprin el seus productes

Els mitjans de l’odi han pressionat a Telepizza sota amenaça per que deixi de patrocinar el Canal 21 per emetre un programa en el què uns xiquets de l'Ebre parlen d’independència


La decisió de Telepizza també vol ser una advertència per part dels mitjans de l’odi cap a tots aquells que, segons ells, fomenten la radicalitat independentista, però les conseqüències de l’amenaça “bumerang”, són que de la mateixa manera que l’empresa amenaça i deixa de posar publicitat a un mitja de comunicació, la seva decisió també és una crida a que els catalans prescindeixin de les ofertes de la cadena de pizzes a domicili, per la seva actitud contraria als principis democràtics. El xantatge de l’empresa indigna als que defensem el dret a la llibertat d’expressió, i si no ens hi oposem, ells, els dels mitjans de l’odi acabaran guanyant, d’entrada l’empresa propietària del Canal 21 ha retirat el programa del seu canal de Youtube. 
La xarxa , un magatzem que tot ho guarda

Sort que avui la xarxa és “sabia” i allò que  alguns censuren, la xarxa ho posa al servei de la societat. Mentre a Catalunya el Canal 21 retira el programa i TV3 fa el mateix amb el #bestiari ,  cap empresa catalana ha retirat la seva publicitat de les cadenes del odi.

El pecat del programa “petits artistes” ha estat explicar les coses amb llibertat

L'espai, dedicat a reflectir els coneixements dels alumnes de Primària de les escoles de les Terres de l'Ebre sobre diversos assumptes, en aquest cas concret es preguntava sobre la independència de Catalunya,  es va emetre en plena polèmica per les declaracions del ministre d'Educació i Cultura, José Ignacio Wert, segons les quals la intenció del Govern és "espanyolitzar" els alumnes catalans.

El programa objecte de polèmica va ser gravat a l'escola Sant Miquel de Deltebre (Baix Ebre) i als nens se'ls plantejaven preguntes com: "Què és la independència?" o "Vols la independència de Catalunya?". Les respostes van ser majoritàries a favor de la independència, i es veu que això per alguns es pecat, fins i tot l’ex-ministre Bono va carregar contra el programa, la manipulació feta a Espanya ha guanyat una petita batalla, però ha perdut la guerra.

Telepizza convida els catalans a no comorar els seus productes

Ens ho diu a la cara Telepizza, si ella cau al xantatge dels mitjans de l’odi, com no hem de caure els catalans davant la claredat amb que ens diu l’empresa que no som mereixedors de consumir els seus productes i com diu un altre conegut anunciant,  els catalans “no som tontos”.