L’organisme "Loterias del Estado" ha hagut de retirar una campanya publicitària acusat d’atemptar contra la dignitat de la dona i fer apologia de la violència de gènere
Loterías del Estado ha hagut de retirar la campanya publicitària del sorteig Extraordinario del Turista del proper 7 de setembre, després que la Fundación Mujeres hagi denunciat el cartell promocional per considerar que atempta contra la dignitat de la dona. "1 de cada 3 vol tocar-te. Deixa’t" es l’eslògan que acompanya la imatge d’unes cames d’una dona amb una maleta. Segons els demandants l’espot "apel·la a comportaments de submissió i assetjament sexual que aconsegueixen frivolitzar situacions que poden estar clarament relacionades amb la violència en contra les dones, especialment la violència i assetjament sexual".
Un exemple més de la “Marca España”; gastar milions d’euros per
combatre la violència de gènere i fer-ne apologia alhora. Un motiu més
per abandonar el Gordo, abraçar la Grossa i dir adéu Espanya.
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada