dimarts, 16 de setembre del 2014

Velencoso portarà SCC als tribunals per haver utilitzat la seva imatge

16/09/2014

INDEPENDÈNCIA

El model català deixa clar que "jo no he autoritzat a aquest ni a cap altre partit l’ús de la meva imatge amb fins polítics"


Nerea Rodríguez


La imatge i declaracions d'Andrés Velencoso utilitzades per SCC

El model Andrés Velencoso emprendrà accions legals contra ‘Societat Civil Catalana’ (SCC) per haver utilitzat la seva imatge a les xarxes socials per defensar la unitat d’Espanya. Des d’una piulada al seu compte de Twitter, el model ha dit: “Vull aclarir que jo no he autoritzat a cap partit polític l’ús de la meva imatge”.

SCC va penjar a les seves xarxes socials una foto de Velencoso amb unes paraules del model assegurant que “sóc català, espanyol i ciutadà del món”. La piulada al Twitter ja ha estat esborrada, però no la publicació al Facebook de la plataforma unionista, que encara hi és.

A més, el model ha penjat un breu comunicat al seu Twitter on explica que “davant la utilització de la meva imatge per part d’un partit polític, vull aclarir que jo no he autoritzat a aquest ni a cap altre partit l’ús de la meva imatge amb fins polítics”.

El comunicat, continua: “He posat aquest tema en mans dels meus advocats per a que prenguin les accions legals oportunes per tal que cap partit polític utilitzi la meva imatge, ni unes declaracions, que van ser pronunciades durant un acte promocional d’un dels meus patrocinadors personals”.





http://www.elsingular.cat/cat/notices/2014/09/velencoso_portara_scc_als_tribunals_per_haver_utilitzat_la_seva_imatge_103114.php